۲۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

چگونگی غلبه بر ترسهای معمول در بازاریابی شبکه ای

اصولا کار ما چیزی نیست جز غلبه بر ترسهامون ، یعنی هر موقع که یاد بگیریم ترسهامون رو کنار بذاریم شروع میکنیم به رشد و تنها راه غلبه بر ترسها اینه که بشناسیمشون . در کل 6 نوع ترس تو کار ما وجود دارد :

1- اینکه علاقه مشتری احتمالی شما جلب این کار نشه؟

 اصل SW رو درک کنید ." یکی میاد، یکی نمیاد، (که چی؟) یه نفر دیگه منتظره " . یادتون باشه معمولا ورودیها رو از پرزنتایی میگیرید که حتی فکرشو هم نمیکنید .

2- اینکه شما رو رد کنن و پس بزنن؟

 این رو درک کنید که آنچه رد شده، معرفی کار شما بوده؛ نه خود شما . هر چه در معرفی کار مهارت بیشتری پیدا کنید ؛ مردم کمتر و کمتر پیشنهاد شما رو رد می کنند . در کل به قول جو قضیه رو شخصی نگیرید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

کار گروهی

این کار{نتورک}یک کار جمعی وگروهی است که فقط وفقط با حفظ احترام اعضا نسبت به هم واعتماد به همدیگر انجام می شود .نفع شخصی اعضاء در گروی منافع مشترک  گروه است پس وحدت وبرابری باید حفظ شود .یکی از رموز موفقیت در این کار جدی گرفتن این تجارت است ونه سخت گرفتن آن.کسی که با انگیزه رسیدن به آرزوها واهداف خود فعالیت می کند باید این تجارت را در الویت برنامه روزانه خود قرار دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

8 سنگ بنای موفقیت

دوستانی که در صنعت نتورک مارکتینگ فعالیت دارند به درستی می دانند که در این صنعت هشت سنگ بنا وجود دارد :

۱) رویا - هدف - تصویر ذهنی

۲) تعهد

۳) لیست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

در اینجا از ۳ اشتباهی خواهیم گفت، که قاتل خاموش کسب و کار شماست:

1) مدیریت نامناسب : شرکت یا سازمان به مکانی اطلاق می شود که گروهی از مردم زیر سقف آن در حال انجام کارهای خود هستند، اما این افراد به ندرت، اگر نگوییم هرگز، به سمت یک هدف واحد حرکت می کنند. مدیری که نتواند هدف و منظور خود را به خوبی به کارمندانش منتقل کند، باعث سرخوردگی آنان شده و به این ترتیب به راحتی موجبات نابودی کسب و کار را فراهم می کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

60 راه برای تناسب اندام

1-انتخاب هدف  و برنامه برای لاغری  یادتان باشد برای رسیدن به چنین اهدافی باید شیوه ی زندگی و تغذیه ی خود را عوض کنید.
2- دوری از تخیلات  و رویا غیر قابل دسترسی برای تناسب اندام از تبلیغات واهی  دوری نمایید و کاهش وزن به سرعت  و به راحتی را قبول ننمایید. هیچ داروی جادویی بجزء اراده برای لاغری وجود ندارد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

ویتامین های معجزه کننده برای زیبایی پوست

ویتامین آ “A”
ویتامین “A” برای برطرف کردن چین و چروک مفید است و در کل، بهترین ویتامین برای مبارزه با آثار کهولت سن در پوست ، محسوب می شود .
مشتقات ویتامین “A” که معمولا” با نام رتینوئیدها شناخته می شوند ، چین چروکها را کاهش می دهند ، لکه های قهوه ای را کم رنگ می کنند و پوست های زبر را نرم می کنند بنابراین کسانی که می خواهند پوست جوانتری داشته باشند باید از این ویتامین استفاده کنند.
———
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

روش اصولی خالی کردن جوش ...



سلامت نیوز: اگر سفیدی جوش از نوک گوش پاک کن بزرگتر بود، بهتر است سر به سرش نزارید. همچنین هیچ وقت یک جوش را با انگشتانتان نترکانید، چون باعث عفونت موضعی می شود، اگر حس می کنید واقعا احتیاج است که همان لحظه جوش را خالی کنید می توانید از یک استخراج کننده ی استیل که معمولا در وسائل مانیکور پیدا می شود استفاده کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

باورهای غلط درباره آکنه




آیا فکر می کنید همه چیز را در مورد آکنه می دانید؟ شما ممکن است تعجب کنید از اینکه بشنوید برخی از چیزهایی که در مورد آکنه شنیده اید - مانند علل و نحوه برخورد با آن - در واقع چندان درست نیستند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

خانواده آفتاب

رازی که می تواند شما را جوان نگه دارد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

خانواده مادر و نوزاد B&V

خانواده مراقبت از اولین روز تولد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh