۵۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای چه کنیم؟

1-ساختن نگرش قوی
اولین قدم اموزش ها و عمل به تمامی عوامل موفقیت است
که در راس این امور خواستن قرار دارد.


2- طراحی نقشه موفقیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

داستان دو ماهیگیر


دو مرد در کنار دریاچه‌ای مشغول ماهیگیری بودند.
یکی از آنها ماهیگیر باتجربه و ماهری بود اما دیگری ماهیگیری نمی‌دانست.
هر بار که مرد باتجربه یک ماهی بزرگ می‌گرفت، آنرا در ظرف یخی که در کنار دستش بود می انداخت تا ماهی‌ها تازه بمانند اما دیگری به محض گرفتن یک ماهی بزرگ آنرا به دریا پرتاب می کرد.
ماهیگیر باتجربه از اینکه می‌دید آن مرد چگونه ماهی را از دست می دهد بسیار متعجب بود.
بنابراین ماهیگیر باتجربه پس از مدتی از او پرسید: «چرا ماهی‌های به این بزرگی را به دریا پرت می‌کنی؟»
مرد جواب داد: «آخر تابه‌ی من کوچک است!»
گاهی ما نیز همانند همان مرد ، شانس‌های بزرگ، شغل‌های بزرگ، رویاهای بزرگ و فرصت‌های بزرگی را که خداوند به ما ارزانی می‌دارد را قبول نمی‌کنیم چون دلمان / مغزمان/ فکرمان و…………….کوچک است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

رایحه درمانی چیست؟

آروماتوراپی یا رایحه درمانی یعنی استفاده از عطرها در درمان . در این روش از روغن های گیاهی خوشبو مانند گل سرخ ، لیمو ، سنبل ، یا نعنا برای درمان استفاده می شود . این عصاره ها را به صورت ماساژ روی سطح پوست یا در شستشو یا تنفس مستقیم یا پخش کردن در محل زندگی به کار می برند . از این روش برای تسکین درد، مواظبت از پوست ،کاهش اضطراب ،خستگی و نیرو بخشیدن به بدن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

روش های ساده برای کاهش چین و چروک پوست

از اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHAs) استفاده کنید
این اسیدهای طبیعی سلول های مرده پوست را جدا کرده و منافذ، خطوط و چروک های سطحی پوست را به ویژه در اطراف چشم ها کاهش می دهند. انواع قوی تر این اسیدها تولید کلاژن را تقویت می نمایند. استفاده از اسیدهای آلفا هیدروکسی پوست را نسبت به آفتاب حساس تر می کند، بنابراین استفاده از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی را فراموش نکنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

فواید ویتامین E بر پوست

ویتامین E‌ جزو ویتامین‌های قابل حل در چربی است و خانواده توکوفرول‌ها را گرد هم آورده است.
آلفا توکو فرول فعالیتی آنتی‌اکسیدانی دارد و از جالب‌ترین نوع توکوفرول‌ها است. از جمله باقی آنها می‌توان به بتاتوکوفرول، گاماتوکوفرول و دلتا توکوفرول اشاره کرد. ویتامین E در روغن‌های گیاهی مثل روغن بادام، دانه گندم، زرده تخم‌مرغ و به مقدار کمتر در میوه‌ها و سبزی‌ها یافت می‌شود.
ویتامین E می‌تواند از ما در برابر آثار مضر رادیکال‌های آزاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

کرم های موبر

از کرم‌های موبر می‌توان برای از‌بین‌بردن موهای تمام قسمت‌های بدن استفاده کرد. این کرم‌ها موها را در سطحی پایین‌تر از تیغ قطع می‌کنند، بنابراین موها کمی دیرتر درمی‌آیند و برخلاف تیغ، نوک موها پس از اصلاح تیز نمی‌شود و پوست نرم‌تر خواهد بود، به همین دلیل این کرم‌ها برای از بین‌ بردن موهای زائد صورت خانم‌ها مناسب‌ترند. البته در آقایانی که موهای ناحیه گردنشان زبر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

ویتامین و املاح برای جلوگیری از ریزش مو

دریافت کم ویتامین های گروه B به خصوص B6،بیوتین،اینوزیتول واسید فولیک و املاحی مانند گوگرد،منیزیم روی،باعث ریزش مو می شود.ویتامین های گروه B به خصوص B5 ( اسید پانتوتنیک) و B3 ( نیاسین) نقش مهمی در رویش مو دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

تعهد

آیا می‌دانید "تعهد" چیست و چگونه می‌توان آنرا در خود پرورش داد؟

1- تعهد زمینه‌ساز اعتماد به نفس و ایجاد تفکر مثبت است.

در خود، تعهد و الزام مثبت ( درباره یادگیری، کار، خانواده، دوستان، طبیعت، چیزهای باارزش ) ایجاد کنید. به خود و دیگران ارج بنهید و در آرزوی موفقیت باشید. با شوق و اشتیاق زندگی کنید و کارهایتان را انجام دهید.

2- فکر خود را روی چیزهای مهم متمرکز کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

هفت اندرز

1- سؤال این نیست که ما می‌میریم، سؤال این است که آیا زندگی کرده‌ایم؟
2- امید بهترین را داشته باش و انتظار بدترین را.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh

وقتی شما محدود هستید

روزگاری مرید و مرشدی خردمند در سفر بودند. در یکی از سفر هایشان در بیابانی گم شدند و تا آمدند راهی پیدا کنند شب فرا رسید. نا گهان از دور نوری دیدند وبا شتاب سمت آن رفتند.

دیدند زنی در چادر محقری با چند فرزند خود زندگی می کند.آن ها آن شب را مهمان او شدند. واو نیز از شیر تنها بزی که داشت به آن ها داد تا گرسنگی راه بدر کنند..
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
aryaneh