
1- اهداف خود را نمی نویسند ، نمیدانند از زندگی چه می خواهند، جهت و آرزو ندارند و سردرگم و شکست خورده هستند .
2- به جای آموختن اصول کار نتورک مارکتینگ تمایل زیادی برای پذیرفتن مسئولیت حمایت از افراد دیگر را دارند.
3-
در ابتدای کار آنها تمایل دارند حمایت کننده باشند تا اینکه به وسیله
دیگران حمایت شوند . همیشه باید این سوال را بپرسیم که چگونه یکی از آنها (
حمایت کننده های قوی ) باشیم ؟ این بهتر است که توسط یک گروه درجه یک
حمایت شویم به جای آنکه دیگری را حمایت کنیم ، در این صورت می آموزیم که
چگونه موفق شویم. یادآوری کردن اینکه حمایت کننده های شمابسیار قدرتمند
هستند یک ابزا نیروبخش عالی است .
4- تعهد ندارند و فعالیت نمی کنند.
5- سازماندهی ندارند و برای جستجوی اسناد و مدارک وقت را هدر می دهند. میز کار آشفته و به هم ریخته دارند .
6- در حفظ مدارک و اسناد کوتاهی می کنند. در مراقبت از اسناد و مدارک مربوط به کار دقت نمی کنند.
7- صرفاً تمایل به منفعت شخصی خود دارند. آنها نگران نیازهای زیرمجموعه ها و همکاران خود نیستند .
ادامه در ادامه مطلب...
8- به سادگی در دسترس نیستند و به سختی میتوان با آنها تماس گرفت.
9- پیغام ها ( کتبی و شفاهی ) و مکالمات ( تلفنی ) را به سرعت پاسخ نمی دهند.
10- درباره چگونگی موفقیت در نتورک مارکتینگ آگاه نیستند و علاقه ای هم به دانستن آن ندارند.
11- در تعیین قرارهای ملاقات نامنظم و در انجام تعهدات و وعده های کاری ناموفق هستند و هیچ توضیحی هم برای آن ندارند.
12- مشتری های جدید (prospect) را پیگیری نمی کنند. و هیچ توجه و علاقه به خرید آن ها نشان نمی دهند.
13- خیلی زود دست از کار می کشند و تسلیم می شوند. آن ها معمولاً در 90 روز نخست از کار خارج می شوند.
14- با مسائل و مشکلات کوچک دلسرد می شوند و حرکتشان کند می شود.
15- در مورد شرکت های دیگر بد گویی می کنند. اعتبارشان را به عنوان یک شخص مثبت از دست می دهند.
16- نتورک مارکتینگ را کاملاً جدی نگرفته اند.
17-
اعتماد به نفسشان را از دست می دهند. مثلاً لباس های کثف و نامرتب می
پوشند. آنها درک نکرده اند که در این حالت، مشتری ها او را به عنوان فردی
ضعیف و با اعتماد به نفس پایین می بینند.
18- تنبلی کرده و می خواهند بدون زحمت مزد تلاش زیر مجموعه ها خود را بدست آورند.
19- نسخه های غیرحرفه ای، نامرتب و ضعیفی از اطلاعات موجود منتشر می کنند.
20- جزئیات و اطلاعات کامل مربوط به محصولات خود را نمی دانند. نمونه ضعیف و نامناسبی از محصول خود را به دیگران عرضه می کنند.
21- به شکایات مشتری ها و زیرمجموعه ها رسیدگی نمی کنند
22-زحمات زیرمجموعه های خود را به رسمیت نمی شناسند. و آنها را تحسین نمی کنند. خودپسند هستند.
23-تجارت خود را روزانه انجام نمی دهند.
24-نسبت
به درآمد سرشاخه خود بی میل و علاقه هستند. فعالیت خود را متوقف می کنند
تا از بهره مندی سرشاخه خود جلوگیری کنند. با خود دچار تناقض هستند.
25-
از کمپانی، محصولات، برنامه فروش، فقدان حمایت از طرف سرشاخه و .... عیب
جویی می کنند. در نیافته اند اگر دیگران توانسته اند در آن شرایط موفق
شوند، آن ها هم می توانند.
26- در ازای تلاش های کمی که انجام می دهند، انتظارات بیجا دارند.
27- به جای آموختن اصول کار، بین اظهار نظرهای منفی مردم سردرگم می شوند.
28- بسیار کم حوصله هستند. بدون اینکه تمایل به تلاش کردن داشته باشند، می خواهند زود به درآمد بسیار بالایی دست یابند.
29- اطلاعات را سریعاً به زیر مجموعه ها انتقال نمی دهند.
30- بسیار شکایت می کنند و مانند کودکی غرغرو، نابالغ و بی تجربه رفتار می کنند. غیر مولد هستند.
31- بدون اینکه در یک شرکت به موفقیت دست یابند، به شرکت های دیگر می پیوندند، هیچ درآمدی ندارند.
32- درگیر کلمات هستند، هرمی، غیرقانونی و دیگر طرح ها
33- به جای اینکه تلاش کنند منتظر مائده آسمانی هستند.
34-
تمایل برای پذیرفتن سرمایه گذاری در کار نظر کاتالوگ، Info pack ، آموزش و
.... ندارند. بسیار محافظه کار هستند، منتظر می مانند و نگاه می کنند.
35- اصالتاً منفی هستند. نه .... یعنی فعلاً نه.
36- نمی توانند با تغییرات شرکت، خود را وفق دهند. انعطاف پذیری در تفکر ندارند.
37- اعتقاد به محصول ندارند و از آن استفاده نمی کنند فقط به خاطر پول در آن هستند.
38-
به سادگی تحت تأثیر اظهار نظرهای فامیل، آشنایان و دوستان قرار می گیرند.
به ابعاد مثبت توجهی ندارند و به تنهایی نمی توانند فکر کنند.
39- وقت زیادی را صرف تشکیل مجموعه می کنند و وقت بسیار کمی را به مشتری ها و زیر مجموعه ها اختصاص می دهند. از مردم دوری می جویند.
40- انتظار موفقیت در یک شرکت جدید را دارند، بدون اینکه به زمان بر بودن آن توجهی داشته باشند.
41- برای موفقیت برنامه ریزی نمی کنند بلکه برای شکست برنامه ریزی می کنند.
42- ظاهر غیرحرفه ای دارند.
43- همیشه معذرت خواهی فراوان می کنند.
44- فکر می کنند همه چیز را می دانند.
45- پیگیر آخرین اتفاقات این صنعت نیستند و آن را یادداشت و حفظ نمی کنند.
46- ظاهر نامناسب دارند و فاقد انرژی هستند.
47- برای انجام این تجارت تمام تلاششان را به کار نمی گیرند.
48- شایعات را باور می کنند، دنبال حقیقت نیستند و در هر برنامه ای زودباور هستند.
49- دروغ می گویند تا خوب به نظر برسند.
50- اساساً درک نکرده اند که اگر قرار است اتفاقی رخ دهد همه چیز به خود ما بر می گردد.