1-     اهداف خود را نمی نویسند ، نمیدانند از زندگی چه می خواهند، جهت و آرزو ندارند و سردرگم و شکست خورده هستند .

2-    به جای آموختن اصول کار نتورک مارکتینگ تمایل زیادی برای پذیرفتن مسئولیت حمایت از افراد دیگر را دارند.

3-    در ابتدای کار آنها تمایل دارند حمایت کننده باشند تا اینکه به وسیله دیگران حمایت شوند . همیشه باید این سوال را بپرسیم که چگونه یکی از آنها ( حمایت کننده های قوی ) باشیم ؟ این بهتر است که توسط یک گروه درجه یک حمایت شویم به جای آنکه دیگری را حمایت کنیم ، در این صورت می آموزیم که چگونه موفق شویم. یادآوری کردن اینکه حمایت کننده های شمابسیار قدرتمند هستند یک ابزا نیروبخش عالی است .

4-    تعهد ندارند و فعالیت نمی کنند.

5-    سازماندهی ندارند و برای جستجوی اسناد و مدارک وقت را هدر می دهند. میز کار آشفته و به هم ریخته دارند .

6-    در حفظ مدارک و اسناد کوتاهی می کنند. در مراقبت از اسناد و مدارک مربوط به کار دقت نمی کنند.

7-    صرفاً تمایل به منفعت شخصی خود دارند. آنها نگران نیازهای زیرمجموعه ها و همکاران خود نیستند .


ادامه در ادامه مطلب...

8-    به سادگی در دسترس نیستند و به سختی می­توان با آنها تماس گرفت.

9-    پیغام ها ( کتبی و شفاهی ) و مکالمات ( تلفنی ) را به سرعت پاسخ نمی دهند.

10-  درباره چگونگی موفقیت در نتورک مارکتینگ آگاه نیستند و علاقه ای هم به دانستن آن ندارند.

11-  در تعیین قرارهای ملاقات نامنظم و در انجام تعهدات و وعده های کاری ناموفق هستند و هیچ توضیحی هم برای آن ندارند.

12-  مشتری های جدید (prospect) را پیگیری نمی کنند. و هیچ توجه و علاقه به خرید آن ها نشان نمی دهند.

13- خیلی زود دست از کار می کشند و تسلیم می شوند. آن ها معمولاً در 90 روز نخست از کار خارج می شوند.

14- با مسائل و مشکلات کوچک دلسرد می شوند و حرکتشان کند می شود.

15- در مورد شرکت های دیگر بد گویی می کنند. اعتبارشان را به عنوان یک شخص مثبت از دست می دهند.

16- نتورک مارکتینگ را کاملاً جدی نگرفته اند.

17- اعتماد به نفسشان را از دست می دهند. مثلاً لباس های کثف و نامرتب می پوشند. آنها درک نکرده اند که در این حالت، مشتری ها او را به عنوان فردی ضعیف و با اعتماد به نفس پایین می بینند.

18- تنبلی کرده و می خواهند بدون زحمت مزد تلاش زیر مجموعه ها خود را بدست آورند.

19- نسخه های غیرحرفه ای، نامرتب و ضعیفی از اطلاعات موجود منتشر می کنند.

20-      جزئیات و اطلاعات کامل مربوط به محصولات خود را نمی دانند. نمونه ضعیف و نامناسبی از محصول خود را به دیگران عرضه می کنند.

21- به شکایات مشتری ها و زیرمجموعه ها رسیدگی نمی کنند

22-زحمات زیرمجموعه های خود را به رسمیت نمی شناسند. و آنها را تحسین نمی کنند. خودپسند هستند.

23-تجارت خود را روزانه انجام نمی دهند.

24-نسبت به درآمد سرشاخه خود بی میل و علاقه هستند. فعالیت خود را متوقف می کنند تا از بهره مندی سرشاخه خود جلوگیری کنند. با خود دچار تناقض هستند.

25- از کمپانی، محصولات، برنامه فروش، فقدان حمایت از طرف سرشاخه و .... عیب جویی می کنند. در نیافته اند اگر دیگران توانسته اند در آن شرایط موفق شوند، آن ها هم می توانند.

26- در ازای تلاش های کمی که انجام می دهند، انتظارات بیجا دارند.

27- به جای آموختن اصول کار، بین اظهار نظرهای منفی مردم سردرگم می شوند.

28- بسیار کم حوصله هستند. بدون اینکه تمایل به تلاش کردن داشته باشند، می خواهند زود به درآمد بسیار بالایی دست یابند.

29- اطلاعات را سریعاً به زیر مجموعه ها انتقال نمی دهند.

30- بسیار شکایت می کنند و مانند کودکی غرغرو، نابالغ و بی تجربه رفتار می کنند. غیر مولد هستند.

31- بدون اینکه در یک شرکت به موفقیت دست یابند، به شرکت های دیگر می پیوندند، هیچ درآمدی ندارند.

32- درگیر کلمات هستند، هرمی، غیرقانونی و دیگر طرح ها

33- به جای اینکه تلاش کنند منتظر مائده آسمانی هستند.

34- تمایل برای پذیرفتن سرمایه گذاری در کار نظر کاتالوگ، Info pack ، آموزش و .... ندارند. بسیار محافظه کار هستند، منتظر می مانند و نگاه می کنند.

35- اصالتاً منفی هستند. نه .... یعنی فعلاً نه.

36- نمی توانند با تغییرات شرکت، خود را وفق دهند. انعطاف پذیری در تفکر ندارند.

37- اعتقاد به محصول ندارند و از آن استفاده نمی کنند فقط به خاطر پول در آن هستند.

38- به سادگی تحت تأثیر اظهار نظرهای فامیل، آشنایان و دوستان قرار می گیرند. به ابعاد مثبت توجهی ندارند و به تنهایی نمی توانند فکر کنند.

39- وقت زیادی را صرف تشکیل مجموعه می کنند و وقت بسیار کمی را به مشتری ها و زیر مجموعه ها اختصاص می دهند. از مردم دوری می جویند.

40- انتظار موفقیت در یک شرکت جدید را دارند، بدون اینکه به زمان بر بودن آن توجهی داشته باشند.

41- برای موفقیت برنامه ریزی نمی کنند بلکه برای شکست برنامه ریزی می کنند.

42- ظاهر غیرحرفه ای دارند.

43- همیشه معذرت خواهی فراوان می کنند.

44- فکر می کنند همه چیز را می دانند.

45- پیگیر آخرین اتفاقات این صنعت نیستند و آن را یادداشت و حفظ نمی کنند.

46- ظاهر نامناسب دارند و فاقد انرژی هستند.

47- برای انجام این تجارت تمام تلاششان را به کار نمی گیرند.

48- شایعات را باور می کنند، دنبال حقیقت نیستند و در هر برنامه ای زودباور هستند.

49- دروغ می گویند تا خوب به نظر برسند.

50- اساساً درک نکرده اند که اگر قرار است اتفاقی رخ دهد همه چیز به خود ما بر می گردد.